Algy programuje : tvůrčí algoritmy /
Zábavná kratochvíle pro školáky od 8 let a zároveň i vzdělávací pomůcka do hodin informatiky. Děti podle stanovených pravidel rozvinou své algoritmické, logické a abstraktní myšlení. Cílem je vytvořit, popsat a odůvodnit jednoduchý algoritmus a jeho základní vlastnosti při cestě ze startu do cíle, k...
Hlavní autor: | Fiala, Jan, 1976- |
---|---|
Další autoři: | Drobný, Libor, 1984- |
Médium: | Společenská hra |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Albi,
2021
|
Vydání: | 1. vydání |
Edice: |
Kvído
|
Témata: | |
Konspekt: | 794 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02350nrm a2200457 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 87289 | ||
003 | CZ PrSKC | ||
005 | 20221206110120.0 | ||
007 | zu | ||
008 | 220426s2021 xr cze | ||
020 | |c Kč 499,00 | ||
024 | 1 | |a 8590228052186 | |
040 | |a PNG001 |b cze |e rda |d SVG503 | ||
041 | 0 | |a cze |h cze | |
044 | |a xr | ||
072 | 7 | |a 794 |x Deskové a stolní hry, logické hry, hry zručnosti |2 Konspekt |9 20 | |
080 | |a 793 | ||
100 | 1 | |a Fiala, Jan, |d 1976- |7 xx0037307 |4 aut |9 360676 | |
245 | 1 | 0 | |a Algy programuje : |b tvůrčí algoritmy / |c autor: Jan Fiala ; ilustrace: Libor Drobný |
250 | |a 1. vydání | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Albi, |c 2021 | |
300 | |a 1 krabice ; |c 22 x 22 x 6 cm | ||
336 | |a trojrozměrná forma |b tdf |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a objekt |b nr |2 rdacarrier | ||
490 | 1 | |a Kvído | |
500 | |a Hra obsahuje: 8 ilustrovaných herních prostředí, 192 herních kamenů (start, cíl, šipky, sbírané předměty, překážky i prázné kameny pro dokreslení vlastních), 4 barevné zábrany na zakrytí tvořeného algoritmu, 1 blok na bodování, 1 blok na vlastní tvoření návrhů prostředí, textilní sáček na herní kameny | ||
500 | |a Hrací doba: 15 minut | ||
520 | 2 | |a Zábavná kratochvíle pro školáky od 8 let a zároveň i vzdělávací pomůcka do hodin informatiky. Děti podle stanovených pravidel rozvinou své algoritmické, logické a abstraktní myšlení. Cílem je vytvořit, popsat a odůvodnit jednoduchý algoritmus a jeho základní vlastnosti při cestě ze startu do cíle, kde se vyhýbáte překážkám a sbíráte vybrané předměty. Prostředí hracího pole si mohou hráči zvolit z 8 připravených návrhů nebo si je samy vytvořit dle vlastní fantazie. | |
521 | 1 | |a Věk hráčů: od 8 let | |
521 | 8 | |a Počet hráčů: 1-4 | |
650 | 0 | 7 | |a matematické hry |7 ph122674 |9 933141 |
650 | 0 | 7 | |a společenské hry |7 ph116241 |9 931481 |
655 | 7 | |a deskové hry |7 fd913010 |9 931452 | |
655 | 7 | |a hry |7 fd133187 |9 192168 | |
700 | 1 | |a Drobný, Libor, |d 1984- |7 mzk2009496250 |4 ill |9 542926 | |
830 | 0 | |a Kvído | |
910 | |a SVG503 | ||
942 | |2 udc |c HRA | ||
999 | |d 87289 | ||
993 | |0 0 |1 231130110971 |2 udc |4 0 |6 SH |7 0 |9 133090 |a 287.00 |b 0 |c 112388 |d 2022-05-09 |e 0 |f DOSP |g SH |h 287.00 |i 8 |l DOSP |r 2022-11-21 |t 5 |v HRY |w 2022-05-09 |y HRA |z HRY |